Einde van een heerlijke reis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van George Maissan - WaarBenJij.nu Einde van een heerlijke reis - Reisverslag uit Balikpapan, Indonesië van George Maissan - WaarBenJij.nu

Einde van een heerlijke reis

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg George

21 Februari 2016 | Indonesië, Balikpapan

Zaterdag 20 februari

Iscander is jarig, 38 jaar! Gefeliciteerd oudste zoon!
We vertrekken om 8 uur naar Bali. Een lange tocht, eerst twee uur tot de boot, een overtocht van drie kwartier met karaoke! Daarna nog vijf uur tot Sanur. We zien onderweg alle hindoeïstische beelden ingepakt en ceremonies in de dorpen met mooi aangeklede mensen met eten in manden op hun hoofd. Bij navraag horen we dat het een feest is van thanksgiving voor de wind.
Het hotel Inna Sindhu ligt aan zee, het is warm. Het water is lauw, maar heerlijk en er is wijn!
Wat een andere sfeer, veel pensionado’s, zijn we nog absoluut niet aan toe.

Zondag 21 februari

Shoppen in het dorp. Mooie dingen en lekkere koffie.

Zwemmen in zee en in het zwembad. Borrelen en een laatste maal met onze vrienden met wie we zo’n heerlijke vakantie hebben mogen hebben. Het was top Ton en Edith, heel veel dank en tot in Spanje.

Straks naar de AirPort en vliegen naar huis. Een weerzien met al onze lieve kinderen!!

Intussen is er via veel emailcontact een toezegging gekomen van iaswecce, het hulpfonds voor Early Childhood teaching, om de initiatieven in Indonesië te gaan steunen door middel van geld voor cursussen en mentorschap. Onze vriendin en mede reisgenoot Edith van de Meer uit New Zealand gaat dit doen. Onze activiteiten hebben vruchten afgeworpen!! Joehoe!!

Iedereen dank voor het lezen en het reageren op onze blog.

Tot onze volgende reis.

George en Anneke

• 21 Februari 2016 - 10:50

José :

Lieve Anneke en George,
    Wat een heerlijke reis hebben jullie gehad! Was heel fijn om van een afstand een beetje mee te kunnen beleven. Hoop jullie gauw te zien om de verhalen nog mondeling verder te horen! Liefs, José

• 21 Februari 2016 - 11:17

Jeanine Maissan :

Lievers, heb een heel goede terugreis! Ik,heb genoten van de verslagen. Liefs Jeanine

• 21 Februari 2016 - 12:47

Annemiek Maissan:

Wat een prachtige reis en mooie verhalen!! Ik heb een beetje meegereisd zo.
    Dank en gauw tot ziens! Annemiek

• 21 Februari 2016 - 15:28

Jens Jacobsen Jensen :

Wenu Boppers ,
    Top reis bebint te kriebelen met die foto*s van verre streken .
    Verheug julie weer te zien en te horen .Jens

• 21 Februari 2016 - 15:56

Thijs & Nelleke:

een hele goede terugreis wens ik jullie toe en een behouden thuiskomst.
    Wat fijn om zo -via de verslagen- een beetje mee te reizen.
    Nu benieuwd naar de foto's, films & life-verhalen!
    Tot ziens,
    N&T

• 21 Februari 2016 - 17:07

Nelle Amons:

Welkom thuis in het winderige en natte Nederland. Ik heb meegenoten! Dank daarvoor.
    Hartelijke groet, Ferdie en Nelle

• 22 Februari 2016 - 22:27

Kitty En Leo:

Lieve Anneke en George welkom thuis! We hebben genoten van alle verhalen. Wat een bijzondere reis!

• 20 Maart 2016 - 23:10

Petra:

Hi Anneke,

Ik ben voornemens een kort (7 daags) bezoek aan Kalimantan te brengen en zie dat jij er onlangs (?) bent geweest?

Ik ben een alleen reizende (52 jarige) vrouw en wil graag weten of ik in Kalimantan makkelijk een of twee tochten (boot of anderszins) kan maken door aan te sluiten bij een groepje.
    Heb jij enig idee? Internet en reisgidsen geven niet veel meer info dan hotels en wat alginfo. Wat is jouw advies?

Thnx vanuit Sydney,
    Gr. Petra