Huwelijk Sanne - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van George Maissan - WaarBenJij.nu Huwelijk Sanne - Reisverslag uit Tairua, Nieuw Zeeland van George Maissan - WaarBenJij.nu

Huwelijk Sanne

Door: Anneke

Blijf op de hoogte en volg George

12 Januari 2016 | Nieuw Zeeland, Tairua

Op 5 jan.’smorgens vroeg brengt Jasper ons naar Schiphol.
We vliegen om half twaalf naar Singapore. We hadden een lege plek tussen ons in en dachten genoeg ruimte te hebben voor de lange vlucht tot er op het laatste moment een verwaarloosde man binnenkwam. Hij stonk naar bier en vuil. Hij nam 3 X 5 oxazepam en drie bier waardoor we geen kind aan hem hadden. Hij sliep de hele reis. Wij zaten krap enWij keken films.
Op het vliegveld was een beeld van twee vleugels. We maakten een foto met de titel: je krijgt vleugels als je gaat vliegen.
We vlogen snel door naar Brisbane en sliepen een deel van dit stuk. Het laatste deel keken we weer films. Na 24 uur kwamen we in Auckland aan.

Een shuttlebus bracht ons naar het hotel.Daar stortten we in slaap.

De volgende morgen liepen we naar het vliegveld. We hadden een ontmoeting met een stel uit Christchurch. We betaalden bij voor de te zware koffer. Smiddags vlogen we naar Napier in een klein vliegtuigje. We mochten op een lange benen plek zitten als we zonodig de crew zouden helpen en dus de taal goed spraken. We zegden dat toe. Gelukkig gebeurde er niets.

Sanne, Olivia, Immogen en Ton en Edith zaten te wachten. Het was een blij weerzien.
Olivia zong in de auto vlekkeloos Nederlandse liedjes mee met de cd die Muriël had gegeven. Heel knap voor een driejarige. We dronken koffie, brachten de koffers thuis en gingen terug naar het vliegveld.

Muriël kwam eraan. We reden naar het huis van Sanne. Ze was de big surprise. Sanne was heel blij en verrast dat ze er was. Ze vielen huilend in elkaars armen. We lieten hen en gingen naar huis. Ton en Edith hebben een mooi huis op een berg met uitzicht op zee. Prachtige bloemen rondom en vreemde vogelgeluiden zoals de bellbird.
De kinderen van Ton en Edith waren er ook. We aten met z’n allen.

De volgende morgen was Larah bezig de bruidstaart te maken. Wij waren nog een beetje een zombie.

9 januari was de grote dag. Sanne, Muriël, Linda en Larah kwamen voor een bubbleontbijt.. Daarna de kapper en op maken.
Om 14 uur gingen we naar een haven waar Adrian zijn zeilboot heeft liggen. Er werden klapstoeltjes uit de auto gehaald en aan het water in het gras gezet. Adrian en de andere gasten kwamen aan. Sanne werd door Ton aan Adrian gegeven. De kinderen Olivia” Immogen en Maya strooiden rozenblaadjes.
Sanne was prachtig en straalde de hele dag. Een vrouw deed de ceremonie. Erna waren er bubbels en een fotoshoot.
Vervolgens vertrok iedereen naar het restaurant waar het diner en de receptie was.
We ontmoetten daar Betty en Herman en Jacomien en Henk, het was een leuk weerzien.
Ook Linda en josephine waren er.
De bruidstaart werd aangesneden.

De volgende morgen kwam iedereen weer om de cadeaus uit te pakken en de bruidstaart op te eten. Daarna kwam het afscheid. Dat was emotioneel want niemand weet wanneer ze elkaar weerzien.

Maandag kwamen Sanne en Muriël nog even langs om afscheid te nemen. We vertrokken naar de Coromandel. Na een lunch onderweg kwamen we daar na vijf uur aan.
Ze wonen in een prachtig design huis op een berg onder architectuur gebouwd door Steven en Francesca midden in de Bush met uitzicht op zee. Adembenemend mooi.
We kregen een bbq die Luke en Nathalie hadden klaar gemaakt.

Dinsdag hebben we een mooie wandeling gemaakt door de Bush en over het strand. Paradijselijk mooi. De tui en de bellbird hier te zien en te horen.

• 12 Januari 2016 - 14:13

Annemieke:

Hoi allebei,

wat leuk om te lezen over het huwelijk, dat blijkbaar zo maar ergens voltrokken mag worden. Op een voor hen speciale plek. Bijzonder. En wat mooi dat Muriel er ook bij kan zijn.
    Het klinkt allemaal heel gezellig en mooi. Geniet ervan!!!

Veel liefs,

Annemieke

• 12 Januari 2016 - 16:08

René:

wat gaaf dat Muriëlle er ook bij was zal wel een emmertje tranen hebben gekost maar is zeker van meerwaarde voor beide en ook de ouders zullen wel een traantje hebben gepinkt lek hoor geniet waar het kan en een voorspoedige reis verder ook leuk dat we deelgenoot ervan mogen zijn al zitten we op afstand
    gr René

• 12 Januari 2016 - 18:55

Dirksje Otter:

Ha anneke en georg, wat leuk om al jullie belevenissen te lezen. Ik denk dat het best heel vermoeiend is geweest die eerste paar dagen het vliegen en de rest van de reis en dan alle mensen die je lang niet gezien heb maar ik lees hoe paradijselijk de omgeving is en het is zomer dus uitrusten van alle ervaringen gaat vast goed lukken. Heel veel plezier en alle goeds ik ben benieud naar het vervolg liefs dirksje

• 12 Januari 2016 - 22:10

José Stolk :

Lieve Anneke en George,
    Wat leuk om te lezen wat jullie meemaken! En geweldig dat Muriel mee is!! Heel veel plezier en groetjes aan Ton en Edith! Feliciteer Sanne van me!! Liefs José

• 23 Januari 2016 - 19:59

Iscander:

Leuk!

• 14 Februari 2016 - 11:45

Nelle Amons-Smink:

Vanmorgen kwamen de eerste mails binnen waardoor ik nu het verslag van jullie hele reis kan lezen. Ik ben daarom maar bij het begin begonnen en vind het erg leuk ook over jullie verblijf buiten Indonesië te lezen, ook al ken ik alle mensen waarover je vertelt, niet. Dank voor het delen. Ik lees gauw verder. Vooral Indonesië interesseert me heel erg.